Sunday, May 25, 2014

~Kembali Berfungsi~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum...

Selamat malam semua.  Anak-anak sudah lama beradu.  Aku sempat layan drama kat internet.  Tiba-tiba rindu drama kegemaran.  Bila anak-anak sudah beradu dapatlah maknya bersantai-santai di depan komputer setelah seharian menjadi tarzan jadian.  Nasiblah gajah, singa mahupun orang hutan tak datang ke rumah tatkala mendengar jeritan batinku.  Huhuhu...Hihihi...Hahaha...Ok tak kelakar.  Saja nak buat lawak bodoh malam-malam cam gini.

Okeylah, nak cerita pasal komputer aku.  Akhirnya kembali berfungsi setelah berbulan-bulan merajuk mematikan diri.  Rosak! Aku mati kutu.  Sejak komputer aku mematikan diri mulalah episod berebut laptop dengan abang jebat.  Memang tak suka.  

Jadi sekarang tak perlulah berebut lagi dengan asben.  Semalam gigih dia betulkan komputer aku.  Jadi bolehlah menulis seperti biasa.  Blog oh blog.  Itu sahaja entri malam ini.  Bersambung lagi.  Nak layan tengok drama.  Orang lain sibuk tengok badminton.  Aku je yang tak ada perasaan.  Wassalam...

Aku Penulis Picisan,






                                                                                                                       

1 comment:

adianiez AIDA said...

kat umah, macbook ke desktop ke semua aida yg guna byk ha ha ha... mr.asben ada time time tertentu layan kartun dia kat macbook. but most of the time aida la yg guna...