Wednesday, May 21, 2014

~Jemputan Daripada Nuffnang~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum..^_____^

Selamat pagi semua.  Hari ini senyum meleret sikit.  Surat yang ditunggu-tunggu sudah sampai.  Itu yang boleh tersenyum.  Surat apa? Nantilah aku ceritakan kalau perlu.  Hehehe...Entri ini bukan pasal surat tapi mengenai jemputan daripada Nuffnang.

Rasanya ramai di kalangan blogger yang menerima kiriman emel daripada Nuffnang mengenai jemputan menyertai lawatan ke Kilang Mamee di Melaka.  Setahu aku jemputan ini untuk blogger yang berstatus Glitterati.  Seronok kalau dapat join.  Kalau tak dapat join nanti dengarlah ceritanya daripada blogger yang ikut serta.

Emel ini aku terima jumaat lepas.  Itu pun tengok emel lepas novelis Kak Monalita whatsapp aku pasal benda ini.  Kalau tidak aku pun tidak tahu.  Lepas dah tahu aku uar-uarkan pula pada Mira Mokhtar dan Hanisah Mat Azit.  Masing-masing dapat juga emel begini.  Mira Mokhtar pun dah buat entri pasal ni semalam.  Oleh sebab aku tak nak ketinggalan aku buat tulislah entri ini juga.  Hehehe...Jangan marah ye Mira Mokhtar.

Itu sahaja entri pagi ini.  Nak buat kerja dulu yang berlambak-lambak ni.  Nanti sambung lagi.  Sekian dan wassalam buat semua pembaca yang singgah di blog picisan aku ini.

Aku Penulis Picisan,





                                                                                                                     

2 comments:

lovely said...

samalah..sis pun dapat jugak e.mail dari nuffnang tu. dah isi borang.tapi tak tahu lagi jawapan dari nuffnag.. harap terpilih..huhuhu

ibuayu said...

Akak pun dpt gak...tapi hr tu ada hal x dapàt nak join..tgk mcm best je kan