Friday, July 5, 2013

~Permandangan Dari Banda Hilir~

Assalamualaikum...

Selamat tengahari semua.  Dah makan ke?Hari ini aku banyak sekali makan sebab kat office aku ada buat jamuan.  Menu utamanya adalah nasi beriani.  Mata pun jadi berani nak lelap ni.  Mengantuk jangan cakapler.  Berkali-kali menguap ni. 

Tengahari tadi keluar kejap je beli barang lepas tu pukul 1 sudah kembali ke office semula.  Pada mulanya nak mentiapkan sesuatu task bersama mira mokhtar tapi oleh sebab mata ni tersangatlah mengantuk, maka task pun ke mana dan wujudlah entri ini.  Tengok mira mokhtar tak bersemangat je nak menyiapkan tugasan aku pun jadi double malas.  Hah gitu sekali.

Okey, ini adalah gambar-gambar yang aku dan asben snap ahad lepas.  Baru belajar-belajar nak tangkap gambar.  Laki aku memang tengah kemaruk dengan gadget dia tu.  Ermmm...So inilah hasilnya.  Ada yang aku snap, ada laki den yang snap.

Jom layan gambar-gambar yang ada.  Gambar yang bersiaran dari sekitar Banda Hilir.















Hah!!Inilah sebahagian daripada hasilnya.  Seronok rupanya.  Nanti kena buat photoshoot pulak.  Sekian dulu..Nanti update lagi dengan gambar-gambar yang ada...

Publish!









                                                                                                       

2 comments:

GREENJADE said...

uiiii santik nye view waktu senja..i like :)

rina_mazlan said...

malam2 lagi cantik...