Thursday, July 18, 2013

~Buffet Ramadhan 2013 Di Melaka~

Assalamualaikum...

Selamat pagi.  Pagi lagi kan?Baru pukul 11.40 rupanya.  Mari kita tengok buffet ramadhan di sekitar negeri Melaka.  Rajinnyalah aku google.  Kalau tak disuruh, memang aku tak buat dan tak akan ada entri ini.  Alang-alang aku sudah dapat baiklah aku share di sini.  Ini pun setelah mendapat tugasan daripada encik suami menyuruh aku mencari buffet ramadhan yang bawah RM50.  Hah, gitu syaratnya. 

Tujuannya?Katanya untuk berbuka bersama officematenya.  So, aku pun google.  Inilah hasil carian aku dari google.  Bagi yang duduk di Melaka bolehlah tengok dan terjah jika berminat.

Restoran Api-api Steamboat &Grill yang terletak berdekatan dengan Aeon Bandaraya.


RESTORAN MELAYU MELAKA MENYEDIAKAN BUFFET RAMADHAN DENGAN MASAKAN DARI SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA DAN BENUA EROPAH SERTA LEBIH DARI 30 JENIS HIDANGAN UTAMA, PEMBUKA SELERA DAN PEMANIS MULUT PADA HARGA :-

a. DEWASA : RM 35.00 nett
b. KANAK-KANAK : RM 20.00 nett
Boleh hubungi 06-283 2614







Ok, ini antara beberapa hotel yang menawarkan buffet ramadhan yang aku cari di google.  Bolehlah tengok-tengok ye.  Mana tahu nak ubah selera pula.  Tahun ni aku dan cousin aku pun nak berbuka beramai-ramai seperti tahun lepas.  Entrinya ada di SINI.  Bolehlah jadikan rujukan juga.

Sekian.





                                                                                                         

2 comments:

Jue @ atanayuiman said...

sekala sekali makan buffet best juga kan. sumtimes hilang idea dan jemu nak masak leh la makan buffet..

huhuhu tahun ni ajak asben tapi dia xnak pulok.. hukhuk!

adianiez AIDA said...

inform apen, jgn lupa pelawa aida join berbuka ha ha ha... (mode sibuk sibuk hal org !)