Tuesday, January 22, 2013

~What A Colourful Day~

Hope so..^___^

Assalamualaikum...

Tetiba blank tak tahu nak tulis apa pagi nie.  Hari ini ceria sedikit sebab esok.  Heee.  Dan esok mesti ceria banyak.  Siapa tahu sebab apa?sesiapa yang menunggu hari esok seperti aku mesti tahu apa sebabnya.  Mata aku nie bila pagi-pagi mengantuk jea sebab malam aku susah nak lelap.  Pasal apa erk?Padahal memang penat sangat tapi tak mahu tidur.  Malam tadi dah terlelap masa nak tidurkan anak-anak, lepas tue terjaga dalam 11 lebih terus tak boleh nak sampai pukul 2 pagi.  Terkebil-kebil aku sorang-sorang, kalih kanan tak kena, kalih ke kiri pun tak kena.  Tak tahulah jam berapa aku lelap sedar-sedar dah pukul 6 pagi.

Harapan hari ini dan untuk hari-hari yang mendatang supaya hidup ini sentiasa ceria di samping orang tersayang.  Setiap apa yang berlaku pada diri ini pasti ada hikmahnya.  Semoga apa yang berlaku lebih mematangkan diri ini.  Tidak semestinya apa yang selalu kita inginkan akan tercapai.  Mungkin akan ada yang lebih baik daripada apa yang kita impikan.  Sekian...






                                                                                                                      

No comments: