Monday, January 21, 2013

~Makan Sambil Memandu~

Assalamualaikum...

Hai everybody!!!Bukan busybody yea.  Heeee.  Tajuk kat atas gempak jea.  Terror bebenor kan bunyinya.  Kang ada pulak orang yang curious aku drive macam gitu.  Drive sebelah tangan ke gamaknya.  Aku pemandu amatur manalah terror sampai nak drive sebelah tangan.  Ada dua tangan gunakanlah.  Heeee.

Oklah, pendekkan cerita lately nie memang perut aku semedangnya nak lapar.  Kadang sampai tahap gigil badan.  Kurang apakah itu?Aku lagi nak berdiet perut nie nak lapar jea.  Memang dalam handbeg aku disediakan pelbagai kudapan.  Coklatlah, biskutlah dan segala jenis makanan yang boleh dimasukkan dalam handbeg aku yang sudah nyawa-nyawa ikan minta diganti.  Tunggu gaji yea.

Jeng jeng...Inilah salah satu kudapan yang ada dalam handbeg aku.  Biskut spirulina yang dibeli di Elken.  Setakat alas perut tue bolehlah.  Pagi-pagi hantar my kids pegi rumah mak memang biskut nie aku makan sambil memandu.  Tapi tidaklah masa memandu tue aku terkial-kial pegang biskut nie.  Time berhenti kat lampu merah aku makanler.  Gitulah kekdahnya.  Gila apa aku nak buat macam tue masa drive.  Amatur lagi.  Selalu fokus ketika memandu tak boleh ada gangguan.  Heeee...

Itulah ceritanya.  Kalau korang nak rasa kesedapan biskut ini bolehlah dapatkan ia dia kedai Elken.  Ada dijual di situ.  Sekian terima kasih.  Pesanan penaja yang tidak berbayar yea.  Peace yo!!








                                                                                                                    

2 comments:

Cho Zila said...

der spriluna gitukan so sambil kenyangkan perut der gak vitamin masukkan...
akakkni kalau makan biskut tak leh sekeping tuler masalahnyer.. kalau der depan mata semuanyer pun habis...

Anonymous said...

kalau tgh lapo gigil2 tu , stereng pun nmpk cm donut