Tuesday, January 1, 2013

~Gambar Penutup Tahun 2012~

Assalamualaikum...

Ini adalah entry kedua untuk tahun 2013.  Semalam, untuk hari terakhir di tahun 2012 kami berempat ada program sendiri.  Cuba juga menjalankan aktiviti bersama sebab malamnya asben keje.  So siangnya kami menghabiskan masa yang sangat kualiti bersama.

Aku nak paparkan dulu gambar-gambar mereka bertiga yang aku sayangi di sini.  Gambar penutup tahun 2012.  Cerita kemanakah kami untuk semalam iaitu tahun lepas pergi.  Apa-apa pun jom jengah dulu gambar-gambar mereka.




Gambar nie diambil oleh aku sebelum nak balik.  Aku suruh mereka bergambar.  Tengoklah aksi-aksi mereka.  Baik anak mahupun bapaknya.  Ada yang senyum, yang tak senyum, yang tersengih dan macam-macam.  Paling aku suka gambar last.  Nak-nak aksi ammar.  Dia pun dah pandai kalau pegang kamera terus jea beraksi.

Sekian dulu entry kedua pagi nie.  Nanti aku update ceritanya kami ke mana semalam.  Till then.







                                                                                                                  

1 comment:

♥nrina♥ said...

gambar terakhir tu lebih kepada aksi tunjuk gg je hahahaha...apapun mmg comel semuanye..