Wednesday, July 11, 2012

~Picture From DSLR - Part II~

Semalam cite mengenai gambar dari DSLR.  Aku upload gambar Ammar aje.  Itu jea pun gambar Ammar yang ada.  Kalau masuk dengan gambar kakaknya memang tak menangler sebab gambar kakak lagi banyak berposing daripada adik yang tak tahu apa-apa.

Kalau bab bergambar memang perkara yang Adriana suka.  Pantang suruh bergambar ada aje pose daripada dia.  Biasalah ikut mama yang suka bergambar.  Kamera digital pikul ke hulu ke hilir dalam handbeg.  Belum lagi ada DSLR nie.  Satu hal nak memikulnya.  Sejak jadi blogger lagilah aku sakan bergambar.  Mana best jadi blogger tak ada gambar.  Tak menariklah.  Ada gambar baru bersemangat sikit nak bercerita.  Hikhikhik...

Oklah jom kita tengok gambar Adriana yang mamanya sendiri snap dari DSLR.  Terkial-kial aku nak snap dan yang tukang gelakkan aku adalah adik aku.  Dialah yang mengajar aku dan menyebabkan aku sudah jatuh hati dengan DSLR.

Gambar pertama Adriana yang mama snap.  Cantikkan gambar dari DSLR.  Teruja aku.

Pose tanpa senyum daripada Adriana.  Seriusnya.

Gambar senyum daripada Adriana.

Sudah mula dengan pose menarik bersama bunga. 

Si gadis bunga.

Cantik gambar yang ini.  Aku suka gambar yang ini.  Puji diri sendiri pulak yang amiknya.

Gambar close up.

Close up lagi.

Gambar yang last sekali daripada anak dara aku.  Like mother like doter. :D

Ini jealah gambar-gambar Adriana yang aku snap daripada kamera idaman kalbu itu.  Cantikkan gambar-gambar di atas???Insyallah suatu hari akan tercapai impian aku untuk memilikinya.  Amin...





                                                                                                                     

No comments: