Sunday, July 1, 2012

~Julai Sudah Tiba~

Today is second day of July..How times flies.  Sekejap jea bulan Julai dah menjengah.  Lagi beberapa hari jea Ramadhan bakal tiba.  Weekend 2 hari tak sempat nak update apa-apa.  Padahal banyak cerita yang tertangguh yang tak dapat dicoretkan di blog aku ini.  Macam biasa sekarang sejak bertambah rutin kerja di rumah masa aku sangat-sangat suntuk.  :D

Tajuk dan gambar di dalam entry ini tiada kaitan sama sekali dengan bulan Julai kerana gambar-gambar nie diambil pada bulan Jun.  Sebenarnya tak ada apa pun mengenai gambar nie.  Kebetulan gambar nie aku ambil sempena JCard tempoh hari.  Oleh kerana aku dah upload maka aku jadikan juga entry dan tak tahu nak letak tajuk apa.  :D

Ambil gambar dari luar jea sebab aku tak pi.  Sekali lagi aku dapat mengawal nafsu aku untuk ke Jusco dan secara tak langsung dapat menyelamatkan beberapa keping $$$.  Kalau pegi mahu terbang melayang $$$. 

Ini situasi di luar Jusco.  Masa nie aku otw balik rumah mak aku to fetch my kids.  Jammed yea..Parking sampai sejauh-jauh alam.   Macamlah tak pernah rasa situasi ini dulu.  Hehhe

Yang ini pula gambar nak balik rumah aku after i fetched my kids.

Tengok nie punyalah sesak.  Pegi balik lalu depan Jusco.  Sempatlah pemandu amatur nie mengambil gambar.  Hehehe...Itulah kisahnya minggu lepas sempena JCard.  Aku tak pi tapi kad aku pi sebab kawan aku pinjam kad aku.  :D





                                                                                                                     

1 comment:

Unknown said...

aku la yg pinjam tu...hehehehehe