Friday, July 13, 2012

~From Penang With Love @ Hydro Hotel~

Alhamdulillah sudah selamat mendarat tadi dan aku sudah selamat sampai di hotel. Turun dari flight bergegas ke tempat bagasi. Kang tak jumpa pulak beg aku tue. Dahler asben aku takut2kan aku. Ada dia tanya aku kalau beg hilang apa aku nak buat. Sabajealah..lepas jumpa beg aku bergegas pulak mencari dua orang kawan aku yang sudah menunggu aku. Dia orang sampai dulu. Then kita orang amik cab untuk ke hotel dan kos teksi RM69. Sekarang aku sudah berada di hotel yea...Ini view bilik aku. Aku fok berdua dengan kawan dari jabatan kebajikan masyarakat negeri sembilan..

Ini di lobi tadi untuk daftar.

Tempat untuk daftar.

Inilah tempat aku tinggal selama 5 hari di penang..oklah stop dulu. Nak lelapkan mata. Malam kang ada kelas...bye....

No comments: