Sunday, June 19, 2011

~Tidak Dirancang~

Assalamualaikum...
Tak tahu nak letak tajuk apa.  Kejadian malam tadi di Jusco Bandaraya Melaka.  Last2 minit ajak anak2 buah aku.  Mulanya dari minggu lepas janji nak keluar.  tapi oleh kerana semua ada hal maka ditundalah pada masa yang kami sendiri tak tahu.  hahaha..

Malam tadi aku beli beli basikal si adriana dulu then baru pi amik dia orang.  asben aku just dropkan kita orang.  dia tak join sebab baru balik koje.  Letih katanya.  Aku on jea janji asben aku nak anta dah kira bersyukur.  Mula-mula bercadang nak tengok wayang tapi mengenangkan aku ada anak kecik pukul berapa pulak aku nak balik.  Jadi, aku decide bawak dia orang pi makan.  Inilah orang-orang kuat yang banyak membantu masa kenduri kawin tempohari. :-)

Lately nie asben aku weekend pun koje maka aku dan anak2 tercampak ke sana ke mari.  aku nie dahlah kaki jalan.  kalau duduk rumah dah serba tak kena.
So inilah aktiviti aku bersama adriana dan anak2 buahku.  ammar kena tinggal kat rumah dengan neneknya.

Jom tengok gambar...

Inilah meja kami duduk

Pizza Super Supreme..i like!!

Ini pulak Pizza Pepperoni Delight...I loves pizza!!

Masa untuk makan yea anak2...hehehe..macam ramai anak pulak

Bergambar dulu sebelum menjamu selera..Adriana dan kakak Iqah

Makan sup dulu.  Adriana suka makan sup nie!!

Kami semua sedang menikmati pizza.  sambil makan sambil bergambar.  dia orang memang gila bab bergambar
Mama dan Adriana.  Ammar cepat besarnya nanti boleh join kakak

Nie anak buah yang sulung order.  Chocolate Volcano..macam tueler namanya.  sedap gak tapi makan banyak2 aku muak.

Hah..inilah dia orang yang beria nak makan volcano chocolate.  makan banyak2 dah muak..

Habis licin..semua kekenyangan..erkkkkk...hehehe

Muka ceria selepas makan.  syahmi asal tongkat kepala??dah berat ke lepas makan

Sempat lagi berposing..gemuknya gambar aku???

Kat cashier pun sempat lagi berposing yea kak long???

Di hadapan Pizza Hut...Iqah,napelah ko kepit anak bibik tue??kesian adriana..hehehe.
aku lagi jadi kameraman...

Bibik dan kak long..panggilan aku adalah 'bibik' di kalangan dia orang.  macam bibik indon plak..hahaha

Sedang menanti kenderaan untuk tiba.  bak kata kak long 'driver'.hehehehe
sopi, kak long ko kata ko driver.  i'm sorry.

Candid!!syahmi,kenapalah ko suka snap gambar bergegar???
sabar jealah..

Last picture sebelum pulang sebab 'driver' sudah nak sampai.  hehehe

p/s : Myiera Ariffin, Syahmi Ariffin dan Fiqah Ariffin kalau korang nak gambar nie savelah yea..bibik korang nie malas nak upload dalam fb..kalau dah upload kat fb tag ler kat bibik yea. ;-)

No comments: