Thursday, June 30, 2011

~Barang Yang Dikirim Dari Sabah~

Selamat Tengahari...

Dah makan belum???Aku belum makan lagi di saat aku menulis entry ini.  Hari nie tak kuar lunch just kirim kawan jea sebabnya ari nie aku tak bawak bekal sebabnya aku malas nak bangun pagi.  aci tak??banyak sangat sebabnya yang nak dijadikan alasan yea alfidah adim...:-)

Datang jea ofis pagi tadi kawan aku telefon suruh datang kat tempat dia.  rupa-rupanya ari nie yang pi Sabah untuk Sukan Kebajikan dah masuk ofis.  Dia orang semua balik dari Sabah semalam.  Jadi, ari nie kenalah masuk ofis kalau tak kenalah amik cuti rehat yea.  Berbalik kepada cerita nie, kawan aku telefon suruh amik barang-barang yang aku kirim.  Yelah, kita tak pi sabah jadi kirimler barang dari sabah..:-)

Jom tengok apa yang aku kirim dari sabah tue...Jeng..Jeng..Jeng...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
Inilah barang-barang yang aku kirim dari sana..
Udang Kering, Butang Baju Melayu Asben dan Ammar serta Brooch

 Butang baju Melayu untuk Ammar

Butang Baju Melayu untuk asben

Brooch untuk aku

Udang Kering untuk aku jugak...Apalah nak buat dengan udang kering banyak-banyak nie...Kenalah bagi sikit kat mak aku dan mil aku...Kalau aku sorang jenuhler nak masak apa..Ada yang jadi bahan hiasan jea..huhuhu

Note>>Bilalah nak sampai Sabah nie..

Note 2>>Barang untuk adriana mama tak beli sebabnya adriana dah banyak gelang mutiara orang bagi..bukan dipakai buat main-main jea..


2 comments:

Ibu Yusuf Maryam said...

Cantik.. boleh pakai raya butang n brooch tu.. :-)

Ya ALiya said...

udang tu jadi rencah untuk masak2 je la.....hehhehh