Thursday, June 30, 2011

~Gambar Ammar Pagi Tadi~

Selamat Petang..

Wah ari nie meriah mengupdate blog..lunch hour ari nie tak ke mana-mana..jadi ambik peluang untuk mengupdate bloglah.  selalu tak berkesempatan jea.  Bila tengah malas nak dapat satu entry pun adalah sangat mustahil..time rajin asal ada gambar jea buatlah apa-apa entry yang boleh diceritakan...

Jomlah layan gambar ammar pagi tadi masa aku tengah bersiap nak pegi kerja.  ari nie ammar bangun awal pulak.  yang kakak pulak belum bangun.  biarlah salah sorang jea yang bangun dulu kalau pagi2 dua2 bangun mahu aku tak tentu arah jadinya.

Tengah siap-siap, ammar dok main sorang-sorang..kesian anak mama..:-)
Kakak awak tido lagilah..biasalah dah tahu meniarap kerjanya nak meniarap jea..
Dah penat meniarap menangis mintak diamik pulak..

Jom layan....

Ammar pandang mama..

 Cak...Sayang mama...


Ammar tengah tengok papa..Papa bising dah lambat mama sibuk2lah nak amik gambar.  Alah pa, mama kan suka bergambar..Papa jea yang tak suka bergambar.  Selalu kena paksa dengan aku kalau nak suruh asben aku bergambar..

p/s : Aku musykil pulak sejak akhir-akhir nie asben aku bawak kamera ke ofis..sejak bila suka bergambar bang oi???

No comments: