Monday, June 13, 2011

~Hari Pernikahan 27 Mei 2011~


Salam semua...
Bertemu kembali setelah hampir seminggu tidak mengupdate blog..
Terlampau banyak kekangan yang membuatkan aku tidak sempat menulis di sini.
Adriana baru saja sihat. 
muntah2+demam...
Aku nak bercerita pasal hari nikah adik aku yang telah berlangsung pada 27 Mei 2011.
So jom layan gambar yang akan menceritakan...:-)

My lil boy, Ammar.  Orang pertama yang sudah bersiap sedia untuk ke majlis pernikahan.
Sementara tunggu orang lain tido dulu..Ituler kojenya si budak kecik nie
Mak aku..orang yang paling excited...
Yelah nak dapat menantu pompuan pulak
Antara2 yang ikut ke majlis pernikahan
Yang tshit oren tue my asben ye...
Sudah mahu berangkat menuju ke rumah pengantin perempuan...
Nikah lepas solat jumaat.. 
Di rumah pengantin perempuan di bemban...
Mesti berdebar-debar adik aku waktu ini kan...
Mereka berdua
Nor Faezah...mesti berdebar-debar
Inilah adik aku..aku punya seorang jea adik.
Gambar aku waktu nie memang tak ada.  sebab kamera dipegang oleh orang lain...
Pemberian mas kawin..gambar tengah masa akad nikah non ada..
Juru kamera tak pro ler..hehehe
Bersambung nanti untuk malam berinai....

Nota Mama>>Akhirnya mereka telah disatukan...alhamdullillah

Nota Mama 2>> Nantikan gambar kami di malam berinai pulak...


1 comment:

Aleyn said...

Oh dah selamat dinikahkan...semoga keduanyer kekal berbahagia selamanyer, amin