Monday, September 27, 2010

~Menguruskan Hal Rumah~

Cerita raya da abis kot..orang semua dok cite raya lagi..nak cite raya gambar aku tak banyak pun..bosan plak cite tak dok gambar.  Lagi pun raya keempat aku da naik keje.  nie aku nak cite pasal aku cuti 17hb aku dan asben cuti untuk menguruskan hal rumah kami.  Hari tue kami cuti untuk uruskan pembayaran duit rumah pada lawyer dan bank.  Lepas tue pi KWSP pulak untuk amik borang. 


Lepas da settle kami pun pi melawat rumah kami...Bukit Katil Damai 2...sejak aku dapat morningsickness da lama aku tidak melawat rumah kami...Rumah kami da pun siap 100%..sekarang nak tunggu CF dan pemasangan api dan air.  InsyAllah, kalau cepat dapat CF kita orang da boleh dapat kunci rumah.  Mungkin dalam hujung tahu kami da boleh menduduki rumah ini...harap2 macam tuelah..tak sabar rasanya nak duduk rumah sendiri.  Excited sangat ini..

Jom kita tengok rumah itu...

Yang inilah rumah kami...Jenis Semi-D setingkat..Keluasan 40 x 80 Jenis Cempaka..ada satu lagi design tapi aku tak minat sebab belah tepi tak dak sliding door belah tepi..


yang nie rumah kedai...sebelum masuk taman kami

Ini depan lorong rumah kami tue...



Ini pulak bahagian belakang kawasan perumahan yang sedang dibina...

Note>>Tak sabar nak dapat kunci..excitednya!!!

1 comment:

::Kak Sambal:: said...

syoknyer, dah beli umah... bilaler turn saya..