Thursday, September 30, 2010

~Jamuan Raya Bangunan Kota Cemerlang~


Nie pulak cite pasal semalam..Ada jamuan Hari Raya dekat bangunan ofis aku iaitu Bangunan Kota Cemerlang yang pekerjanya terdiri daripada pelbagai jabatan kerajaan dan agensi.  Memang sangat meriahlah jamuan nie yang makanannya melimpah ruah dengan pelbagai juadah yang disediakan.

Ada sate, murtabak, kambing panggang, ketupat, lemang, mee goreng dll yang sampai aku mabuk menengoknya..aku tak ler amik gambar setiap makanan sebab orang terlampau ramai ketika itu.  Nanti orang ingat kenapa pulak aku nie kan???Jamuan nie start dalam pukul 11pagi hingga 3 petang..Banyak2 makanan aku just amik Mee Sup..Tak leh makan berat2 sebab tengahari tue kami ada jemputan kawan ofis ke rumahnya..

Jom tengok gambar...

Nie khemah pertama..Khemah yang menyediakan murtabak


Khemah2 yang disediakan


Kami sedang menunggu lif untuk turun ke bawah

Inilah aksi2 kelaparan


Selepas makan harus bergambar lagi..
Kak Nisah dan CC Noraini


Turn aku pulak bergambar..


Mereka2 memang suka bergambar..


Kami semua yang sedondon


Budak baru ofis aku..Baru beberapa bulan keje dekat ofis aku
Balkhes dan Faizah

Antara budak lelaki ofis aku yang makan semeja..Mana budak lelaki2 yang lain yea???

Jeng..Jeng..Jeng...


Rupa-rupanya mereka beratur menunggu sate..Rajin sungguh beratur.  Aku tak kuasaler nak beratur..Da naik pun sebab lepas nie nak pi rumah officemate aku Puan Mardiana yang kita orang panggil dia P.M

Note>>Menyusul selepas nie cerita makan-makan di rumah officemate aku plak iaitu rumah P.M..

1 comment:

Aleyn said...

Meriahnyer, company kita x dgr citer pun nak buat, tahun lepas ader