Tuesday, September 28, 2010

~9 Syawal~

Cerita 9 Syawal pulak bersamaan hari sabtu....aku menghadiri majlis pertunangan sepupu aku di Sentul, Kuala Lumpur.  Mak aku da pegi dulu hari khamisnya masa cuti 1 Malaysia.  Mak aku pi naik bas dari Melaka.  Katanya da lama tak jalan-jalan naik bas.

Pagi tue kami gerak dari Melaka dalam pukul 9.00 pagi..sampai di KL dalam pukul 12 tengahari..Oklah tue sedang2 jea masanya sebab asben aku nie bukan suka dok lama-lama kat rumah orang.  Majlis pun akan berlangsung dalam pukul 1.00.. Gambar sepupu aku tak amik pun.  Masa aku sampai tengah kalut-kalut tetamu nak datang.  Aku pun terlupa nak snap. 

Apa lagi jom tengok gambar aku sepanjang hari di Kuala Lumpur..

sekarang bertunang pun ada pelamin kan???

pihak lelaki sudah tiba..
kami dok kat luar jea..tak masuk dewan..masa nie orang tengah bincang hal hantaran..
hantarannya RM15K...tak tahan tue..
Papa+Nana

Adriana bersama atoknya

adriana dan mama

Dalam pukul 3.00 petang kami pun mintak izin untuk pulang...asben bawak kita orang pi jalan-jalan..Jom tengok gambar jea..da tak dok idealer...









Sebelum pulang ke Melaka, mesti nak singgah kat tempat nie..Kali nie mak aku ajak singgah..Mana lagi kalau bukan makan....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Satay Kajang

Nyum..Nyum..Nyum..

Kami sampai di Melaka dalam pukul 10.00 malam...Sekian

No comments: