Tuesday, March 30, 2010

Tag dari Jue & Alyyani

Tag nie aku terima daripada dua orang rakan bloggers aku iaitu Jue ibu iman dan Alyyani mama nia&adel
Sebelum nie aku pernah buat tag nie daripada Lya mama asya

1. adakah anda rasa HOT?
tak HOT lah..aku dok betul2 bawah air cond nie..

2. upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang

nie wallpaper pc kat opis

3. cerita pasal gambar ni
suka gambar nie sebab kami ber3...masa nie gambar nie diambil di dewan UTM Jalan Semarak...my cousin's wedding

4. bila kali terakhir anda makan pizza?
last week masa dapat gaji

5. lagu terakhir anda dengar?
tgh dengar lagu NOKTAH CINTA..minat sangat lagu nie

6. apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
sedang makan keropok ikan..sebab skrg lunch time..

7. selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
along, fida, al, mama

8. tag lagi 8 orang?
sape lagi yang aku nak tag nie..
1. Izan
2. Firzara
3. Ieda
4. hanisah
5. Linda
6. Mai
7. Suhida
8. Ibu Ayu

9. siapakah orang no. 1 kepada anda?
kenal masa dia masuk contest SweetLovelyShoppe

10. katakan sesuatu kepada orang no. 5?
updateler blog tue kak oi..sudah bersawang

11. no. 3 ada hubungan kepada siapa?
rakan blogger

12. bagaimana pula dengan no 4?
rakan sepejabat

13. pesanan kepada orang no. 6?
tahniah sudah pregnant dan jaga diri elok2.

14. kata- kata cinta kepada orang no. 6?
take care...

15. adakah no.7 & no. 8 mempunyai persamaan?
seorang ibu

16. berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang tag anda
~JUE~
- masih muda
- mempunyai seorang anak lelaki
- ada butik online jugak.
- seorang yang peramah...1st kenal masa beli barang dgn dia..
- rajin mengupdate blognya...hehehe

~ALLYANI~
-masih muda
-sudah mempunyai dua orang anak..kedua2nya puteri
-seorang yang sangat ceria..pdhal tak jumpa lg..
-parentsnya berada di Perak..rindunya dengan Perak...
-nama anaknya bermula dgn R.A...

17. persamaan antara KAMBING dan LEMBU?
dagingnya boleh dimakan

18. perasaan anda wat tag ni?
buntu jap..sb da pnh bt..tak tahu nak jwb nie...

19. adakah anda tahu si Razman itu sengal?
siapa razman?

20. GAY or LES?
aku seorang yang NORMAL yea...
tq yea sb tag..lambat sikit buat sebab aku nie pemalas nak update blog..hehehe..nantikan tag-tag yang akan aku langsaikan..

Note: Alya..banyaklah pulak awak tag saya...itu tandanya awak ingat saya..hehehe...

2 comments:

Unknown said...

dtg jalan2 sini....memang banyak kan tag kena buat...hiks...

@lfidah @dim said...

ibu damia:thanks sb sudi dtg jalan2 di blog saya...mmg byk tag yang kena dilangsaikan..