Wednesday, March 3, 2010

~Sambutan Maulidur Rasul Di Melaka~

Rasanya tak terlambat untuk postkan entry pasal Sambutan Maulidur Rasul pada jumaat lepas..sibuklah..tak dak masa nak upload gambar..malam nie terpaksalah post banyak cite...kalau korang nak tahu aku taklah masuk perarakan tue..tak dipilih...tak glamour kot..hehehe...aku dapat merasa sekali masuk perarakan nie sepanjang aku da masuk 4 tahun bekerja di jabatan yang aku koje sekarang nie...oklah tue..adalah kenangan gak kan???aku pi pun bersebab untuk tengok perarakan Maulidur Rasul nie..semangat aku nak pi..macam aku yang masuk...aku nak tengok asben aku dan ayah aku...hehehe...asben aku wakil untuk ofis dialer..ayah aku wakil masjid...tapi ayah aku just naik kereta...

 kami sedang menunggu dengan setianya..perarakan belum bermula
mama+adriana

nielah kereta yang ayah aku naik..dalam bulatan tue ayah aku..
ayah aku just selawat dari dalam kereta

perarakan telah bermula..
dalam bulatan adalah Ketua Menteri Melaka

oh..macam kenal jea baju nie..
wakil dari Pejabat FAMA Negeri Melaka
di manakah laki aku nie???

oh..tue dia..yang dalam bulatan..
nampak kita orang asben aku pi kat kita org dulu..
boleh ek macam tue???

adriana ketakutan sampai tak nak turun
adik aku kenalah dukung
adriana kalau ramai2 orang nielah peelnya..
nak berdukung...

lama-lama baru adriana berani turun..
setelah beberapa kali dipujuk untuk turun

last sekali yang aku nak tengok mestilah dari ofis aku..
nielah wakil2 yang sudi dengan ikhlasnya berarak pada hari itu..
huhuhu...lelaki jea wakilnya...

pas da settle tengok orang berarak...kami terus ke Jusco baru..
nak breakfast lah..belum breakfast sebab nak cepat tengok perarakan punya pasal...
oleh sebab aku mengalami ulser mulut yang amat teruk...aku kenalah makan benda2 yang tak pedas...so, aku makan wantan kering...dengan sup...sedap...

nielah rupa mi wantan aku...

adriana memang hirup sup

hirup..hirup..dan hirup..

pas makan kami terus balik..adriana pun kepenatan dan terus tido...itu jelah yang berlaku pada hari jumaat tempoh hari...

No comments: