Monday, March 15, 2010

~Kami Ke Johor Pulak~

13&14 Mac 2010
Sabtu lepas kami ke Johor pulak..
untuk menghadiri Majlis Perkahwinan rumah abg sepupu aku...kami ke Pasir Gudang, Johor..Majlisnya telah berlangsung pada hari ahad..kami bertolak ke Johor pada hari sabtu..saje bertolak awal..boleh gi jalan-jalan dekat JB


inilah hotel yang kami menginap..
kami smpi di JB dalam pukul 7 malam..
check in hotel..pas tue kami ke rumah makcik aku (adik ayah aku) dulu..
dalam pkl 10.30 mlm, asben ajak pi ke Danga Bay



~AHAD~

adriana di dalam bilik hotel

checkout...
nie masa dekat umah makcik...


adriana dengan moyangnya


masa nie adriana tutup telinganya sebab dekat belakang kita org tengah orang main kompang..memang kuat sangat...
nenek dan makcik aku...(adik ayah yang last)
bergambar bersama pengantin sebelum pulang...

kami bertolak pulang ke Melaka dalam pukul 4 ptg...sebelum pulang kami singgah di Ayer Hitam..then, meneruskan perjalanan kami dan kami singgah di Muar untuk menikmati mee bandung..tapi tak sempat nak snap pic sebab terlampau lapar da aku masa tue..angin sudah masuk dalam perut...kami sampai di rumah tepat pukul 11.00 malam...tapi aku tak cuti yea ari isnin...sebab aku sayangkan cuti aku...


1 comment:

LYaFRINA said...

Bestnye pi johor.. kat danga bay lagi.. nice view... dgn bot tu y lip lap lip lap.. sgt2 cun