Saturday, June 6, 2009

TAG ABOUT MY PURSE

Tugasan nie da lama diberikan oleh Jue a.k.a Mama Iman...Baru sekarang dapat aku buat..sebab ari tue aku baru beli purse nie..Tak sempatlah nak amik gambar...

A. Snap the picture of both inner and outer of your purse
~~outer~~



~~inner~~


B. Introduce your purse brand, price & where you buy.

Brandnya Giamax...Harganya murah jea Rm30..Aku beli kat Jusco


C. Take out whatever its inside your purse


Inilah yang semua ada di dalam purse aku...Tak banyak pun barang dalam purse aku


Kad Pengenalan, Kad Nikah dan Lesen aku...


Kad2 ATM ku...Maybank, Giro and bank Rakyat

Kad2 Club...Kad Tupperware, Tesco, Jusco, Patient Card aku...

Ini semua name card..kawan-kawan akunyer....

Ini semua gambar2 aku dari kecik hinggalah dewasa...Cuma ada satu gambar tersesat..iaitu gambar asben aku...

Baucar KFC dari petronas...

Inilah duit yang tinggal da hujung bulan....
D. Tagged other 7 persons.
Kak Linda
Yana
Alyyani
Fazilah KKLW
Kak Su
(alah aku tak ramai kwn blog nie...sapa2 nak buat, buatlah yea)
E. Comment on your friend’s (who tagged you) purse.
Suka tengok purse jue tue...
p/s : Jue, akak da dapat buat semua tugasan yang Jue bagi...Hehe...Sorilah lambat sikit...



No comments: