Friday, June 26, 2009

:::BERGAMBAR BERSAMA ALYA:::

Rasanya dah agak lama aku tak update blog aku nie..Ntahlah rasa malas jea nak menaip cite..Tak ada idea pulak...Nak tak nak Sabtu lepas masa balik umah mak mertua aku, kebetulan anak buah aku FARAH NOOR ALYA anak adik ipar aku...Baru jea berusia 5 bulan...Lahir bulan yang sama dengan anak aku, cuma tahun jea berlainan.Beza dia orang nie hanyalah setahun. Jadi aku sempatlah bergambar dengan ALYA!!!

Inilah tiga gambar yang sempat asben aku snap masa kami bertiga bergambar...
Bilalah aku nak tambah ahli keluarga. Beranganlah kejap macam anak dah 2 orang...Hehehe
Aku bersama anak-anak aku..Hehehe

Manalah yang dia orang tengok tue.
Nampak gaya aku sorang jea yang pandang kamera.
Adriana pulak yang tak pandang kamera...


p/s : Tahun depan aku berazam untuk tambah ahli keluarga..:-)

No comments: