Saturday, June 13, 2009

:::BERSANTAI DI RUMAHKU:::

Sabtu lepas...aku tak pi mana-mana.Duduk di rumah jea...Petang kakak sepupuku dan anak-anaknya serta mak longku datang ke rumah...menghabiskan masa di rumahku..duduk2..berbual2..bukan senang nak dapat masa macam nie untuk ber"GATHERING" bersama-sama dengan dia orang...Selalunya masing-masing sibuk dengan aktiviti bersama keluarga...Masing2 banyak komitmen...Kakak sepupu ku mana ada orang lain selain daripada aku...Dia anak tunggal..Mesti cari aku punya...Dan aku pun akan cari dia punya dalam ketika aku susah mahupun senang...Jadi inilah gambar-gambar sepanjang dia orang nie semua melepak di rumah aku...

Adriana ada jea di mana-mana..Nampak tak?

Yang tersengih nie anak kakak sepupu aku yang no-4

Ini aktiviti menonton TV..Anak aku sibuk dengan keretanya itu


Afiqah dan Adriana...Anak kakak sepupu aku yang no-5

Adriana tak nak pandang kamera..tapi telah dipaksa oleh Afiqah

Afiqah yang suka bergambar

Masing-masing tengah khusyuk menonton tv...
Tak perasan pun aku "snap" gambar dia orang

Best kalau dapat berkumpul seperti ini selalu...
Tapi masing-masing mempunyai komitmen keluarga...

No comments: