Friday, June 5, 2009

ALAMAK JUE!!!!TAG OH TAG

Tugasan nie diberikan oleh Jue a.k.a Pinky Gal...Mak oi...punyalah panjang..Tugasan lama pun tak buat lagi..Hehehe.Sori yea..Kalo yang tulis2 mcm nie mungkin aku berkesempatan untuk melaksanakannya...
1. Bekas kekasih saya adalah..Yang mana satu yea..???Ada ke?

2. Saya sedang mendengar...orang membaca berita(tgh tgk tv nie)


3. Mungkin saya patut..tidurlah...ngantuk da nie

4. Saya suka...Shopping, Holiday, Jalan-jalan


5. Sahabat-sahabat saya...Semua duduk luar Melaka..Susah nak jumpa

6. Saya tak paham...kenapa ada orang yang suka marah-marah...


7. Saya kehilangan..
semua folder dalam pen drive...sedih tau ada byk gambar


8. Ramai yang berkata..
aku BERISI sikit dari dulu...

9. Cinta itu adalah...kasih sayang

10. Di suatu tempat, seseorang sedang...tido...kepenatan sangat tue


12. Saya akan cuba...belajar untuk drive sendiri..Masalahnya aku takut!!!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..Forever, Sampai Bila-bila...


14. Telefon bimbit saya..SAMSUNG (Model tak tahulah)

15. Bile saya terjaga...aku akan tengok adriana dulu...

16. Saya paling meluat...
pada pompuan2 yang tergedik-gedik...

17. Pesta/parti adalah
tempat untuk bersosial..


18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...aku tahu kucing jea yang comel..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
lepas abis sekolah...semestinya lepas SPM

20. Hari ini..aku asyik LAPAR jea...

21. Malam ini saya akan..tido dengan nyenyaknya...

22. Esok pula saya akan..Pergi keje la.....


23. Saya betul2 inginkan..Keluarga yang bahagia...


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..ada jerawat pulak bawah dagu aku...

25. Pusat membeli belah atau arked permainan...tempat yang bestlah..


26. Makanan barat atau jepun..Mestilah BARAT..aku tak reti makan makanan jepun


27. Bilik yang terang atau gelap..
Gelaplah..Kalau tak nnti Adriana tak mau tido..

28. Makanan segera adalah...kesukaanku...


29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
tak ingatlah..tp rasanya suruh Adriana pi tido...

30. Siapa yang anda ingin tag..Kak Linda (da lama tak update blog jgk)

Kasihmyaana

Alyyani

(Lagi x tahulah..aku tak ramai kawan blog nie..Sape2 nak buat dipersilakan)


***Dapat jugak aku siapkan Tugasan yang diberikan oleh Jue...Ok tak?Lama da buat baru dapat postkan ari nie...

No comments: