Monday, October 22, 2018

The Cafe BBQ

Assalamualaikum.

Selamat malam.

Tempoh hari, kononnya ke IOI City Mall kerana nak cuba makan di K Fry. Tapi bila sampai sahaja di depan K Fry, punyalah ramai umat manusia sedang beratur. Bila kena kat kita orang ada lebih kurang 90 dalam giliran. Mak ai.

Apa punya ramai. Sudahlah masa tu baru balik hiking kat Bukit Gasing. Perut memang sedang berlagu-lagu mohon diisi. Suruh tunggu empat jam lagi. Mana boleh lagi ditahan-tahan. Untuk tidak menghampakan, anak buah aku Adibah rekomen makanan korea yang sedap juga.

Kami ke sini. Entahlah aku sebenarnya tak pernah makan pun makanan korea. Saja nak mencuba.

Macam biasalah bila sudah ramai-ramai mesti nak bergambar.

Inilah pesanan kami untuk berlima.

Pilihan Ammar. Peminat ramen tapi aku tak galakkan sangat dia makan. Sesekali bolehlah.

Ini aku punya tapi dah lupa apa menunya. Sedap. Kenalah kat tekak aku yang kemelayuan ini. Sesekali cuba menu yang lain apa salah. Kalau sedap boleh makan lagi, kalau tak sedap selamat jalan. Pertama dan terakhirlah kalau tak sedap.

Aku dan suami.

Sekali lagi gambar beramai-ramai.

Bila 3A bergambar.

     
Sudah makan bolehlah kita pulang dengan senang hati. Bukan senang nak bawa anak buah aku tu berjalan dengan kita orang. Happy juga hari tu sebab dapat juga makan makanan korea.

Gendang gendut tali kecapi
Kenyang perut senang hati.


No comments: