Pages

Wednesday, December 6, 2017

Disember Membuka Tirai

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa.

Hai semua.

Selamat pagi. Beberapa hari tidak menulis di sini. Kiranya, ini adalah entri pertama untuk Disember. Disember telah membuka tirainya. Kita sudah tiba di penghujung tahun 2017. Dua puluh lima hari sahaja lagi kita bakal meninggalkan tahun 2017 ini. Saya masih lagi kesibukan. Biasalah sibuk dengan rutin harian. Cumanya, cuti sekolah agak santai. Tidaklah kalut dan lagaknya seperti Charlie Chaplin.

Hujung tahun ini saya sibuk memgejar mss dan projek anekdot bersama beberapa rakan penulis. Jadi masa saya agak terhad untuk menulis di sini. Projek 1000 patah perkataan saya sudah tidak terkejar. Sudah ketinggalan jauh di belakang.

Bulan Disember ini saya hantar anak-anak menyertai program cuti sekolah di taska. Taska itu akan dijadikan tempat transit anak-anak saya nanti tahun depan. Seorang yang dalam gambar di atas adalah anak buah saya. Hari yang ada program saya jadi mama tiga orang anak.

Begitulah sedikit coretan pagi ini. Coretan untuk melepaskan sedikit kerinduan yang menjalar dalam diri. Doakan semoga urusan saya dan juga urusan kalian dipermudahkan hendaknya. Amin.

Sekian dan wassalam.

Salam pena,
Fyda Adim

No comments: