Wednesday, June 1, 2016

Jun Membuka Tirai

Salam.

Selamat pagi semua. Semalam aku cuti rehat. Hari ini kembali ke pangkal jalan. Nikmatnya cuti semalam. Rasa tenang saja. Tak perlu memikirkan hal remeh-temeh. Entri pertama untuk bulan Jun yang baru saja membuka tirainya.

Aku suka Jun! Jun adalah bulan kelahiran aku. Bukan hari ini tapi esok. Meningkatnya lagi usia aku. Bertambah tualah. Semoga bulan jun ini memberi cerita yang menarik pada aku. Tak ada apa pun yang aku harapkan. Cuma kebahagiaan di dunia mahu di akhirat kelak. Semoga segala urusan aku dipermudahkan dan cita-cita aku akan tercapai.

Eh, birthday esok. Kenapa buat ucapan untuk diri sendiri hari ini pula. Hehehe. Over sangat. Tak ada celebrate apa-apa pun untuk birthday sebab tak suka untuk diri sendiri. Kalau sambut birthday orang lain aku suka nak handle. Birthday sendiri ni memang taklah.

Lainlah kalau ada sesiapa yang buat kejutan untuk aku. Hahaha...

Okaylah, cukup dulu entri untuk pagi ini. Akan menyusul entri lain kejap-kejap lagi. Sekian dan wassalam.

Salam pena,



No comments: