Wednesday, February 17, 2016

Mari Sertai Butik Vendor Little Nana

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah...

Sudah makan tengahari ke? Aku baru je selesai menghadamkan mee basah yang dibawa dari rumah. Datang rajin bawaklah bekal. Di samping itu bolehlah kita meneruskan misi berjimat cermat. Mukadimah sikit sebelum meneruskan dengan entri ini.

Baiklah, mari sertai Little Nana sebuah butik vendor yang menjual barangan ibu dan anak khususnya. Buat warga Melaka dan sesiapa sahaja boleh menjadi vendor kepada Little Nana. Masih terbuka lagi. Little nana ini kepunyaan adik aku yang dokingsi bersama rakannya.

Di mana lokasinya?

No. 20-1, Kompleks Perniagaan Musai Bistari, Jalan KPMB 1, Bukit Piatu, Melaka.
Ini link lokasi Little Nana.
KLIK SINI.

Buat warga Melaka, lokasinya berhadapan dengan Jakel dan Stadium tun Fatimah. itu landmark berdekatan. Lagi senang dekat dengan kedai Sugarscarf yang baru dibuka.

Boleh juga hubungi mereka ini untuk apa-apa urusan yang berkaitan dengan Little Nana.

019-3411986 (Faez)
017-6064868 (Nana)

Little Nana masih mencari vendor untuk mengisis slot-slot yang kosong. Barangan ibu dan anak khususnya. Mari beramai-ramai sertai Little Nana. Slot serendah RM30. Di samping menjual barangan ibu dan anak, Little Nana juga mempunyai kafe yang menjual pelbagai jenis makanan.

Ini antara menu yang ada di Little Nana. Sesiapa yang mahu mencuci mata di Little Nana boleh singgah santai-santai sekali di kafe mereka. Di samping mencuci mata, pada yang menjalankan perniagaan tetapi tidak ada tempat bolehlah sertai Little Nana.

Buat masa ini, itu sahaja yang ingin dikongsikan. Maklumat lanjut selain di entri ini, bolehlah terjah page FB Little Nana di SINI serta Instagram Little Nana Concept. Bolehlah diwar-warkan pada rakan taulan kalian. Sekian dan wassalam.

Salam pena,




1 comment:

adianiez AIDA said...

wow tahniah fida.
aida tau lokasi ni.
last wiken gi stadium tun fatimah & perasan kedai sugarscarf :)