Sunday, September 28, 2014

~Menerjah Ke Kedai Buku~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah.

Selamat petang semua. Selamat beristirehat bersama keluarga. Seperti yang kita tahu, khamis lepas orang gomen sudah gaji. Termasuklah aku. Seperti biasa bila tiba hari gaji mestilah hari yang ditunggu-tunggu. Sebabnya dalam fikiran ada sesuatu yang mahu kita beli. Hadiah untuk diri sendiri setelah penat bekerja.

Aku melangkah kaki ke MPH Bookstore di Jusco lama. Ada novel yang mahu dibeli setelah beberapa bulan menghentikan aktiviti membeli novel. Itupun dalam bajet hanya sebuah aje.

Teruja betul kalau aku masuk ke kedai buku. Macam-macam novel yang ada. Aku seperti biasa mencari novel yang mahu saja dan aku kenal dengan penulisnya.

Koleksi kali ini aku cari karya kak Aina Emir. Ini novel pertama yang aku beli karya kak Aina. Sedang ambil mood untuk membaca. Itu sahaja entri petang ini. Sekian dan wassalam.

Aku Penulisnya,







                                                                                                                    

2 comments:

Lulu Caldina said...

best tak novel ni?

Monalita Mansor said...

menerjah...akk membayangkan tgh terajang pintu kedai buku...hahahaha