Monday, September 29, 2014

~Lawatan Ke Pesta Buku Melaka~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah.

Selamat pagi semua. Salam isnin buat semua. Hari ini aku sampai lewat ke pejabat sebab menguruskan anak-anak. Asben tiada. Jadi pagi tadi agak havoc. Pergi ke sekolah nana nak bayar yuran, tunggu cikgu tak masuk lagi.

Sabtu lepas, aku ke Pesta Buku Melaka yang diadakan di Melaka Mall. Dah tahu sejak minggu lepas jadi memang dah bertiahu asben. Kita orang pergi pun dah lewat dalam pukul 9 malam.

Displaying IMG_20140927_212356.jpg
Sampai je nampak Johan Ashaari atas pentas. Tengok kejap dia orang berbicara pasal apa entah kemudian aku tengok-tengok buku. Cari-cari buku yang nak tak ada pula. Lagipun tak banyak pun buku-buku. Tak berapa menarik.

Novel ni je yang menarik hati. Aku beli sebuah je. Jadilah buah tangan daripada pesta buku.

Ini buku word search untuk nana. Dia suka cari kata. Aku ada download kat ipad dia yang selalu dok buat. Ini ada buku dia minta belikan. Semalam buat tak dapat cari suruh aku yang buat. Hahaha...Sekian dan wassalam.

Aku Penulisnya,






                                                                                                        


1 comment:

Monalita Mansor said...

Tak ambik gambar dengan Kak Maria Kajiwa ke?