Sunday, April 6, 2014

~Selamat Berhujung Minggu~

Teks : Fyda Adim
Foto : Carian Google

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Selamat pagi semua.  Dah sarapan?  Hari ini aku masak awal.  Nak tahu masak apa? Tunggu nanti aku ceritakan di entri yang lain.  Bersantai sekejap sementara nak buat kerja rumah yang lain.  Kerja yang sudah selesai memasak, jemur baju dan lipat baju.  Nanti baru vacuum rumah.  Kena seru mood dulu.

Jadi lepas mengenyangkan perut, update blog dulu.  Ini salah satu kerja yang tidak boleh aku tinggalkan.  Mari buat renungan kata-kata ini.

Semoga hujung minggu ini memberi ketenangan dan fikiran yang lapang pada kita semua.  In sha Allah...Amin...Okeylah, ada tugasan yang perlu aku siapkan.  Bersambung lagi nanti.  Sekian...

Wassalam..

Aku Penulis Picisan,






                                                                                                                       

No comments: