Sunday, September 18, 2011

~4 Tahun Lepas Kami Pergi Berdua~

Salam semua...

Saje nak cerita pasal aku dan asben ke kelantan 4 tahun lepas memandangkan aku dan family baru jea balik dari Kelantan pagi tadi.  Enpat tahun lepas kami pergi berdua.  Masa nie asben temankan aku untuk berkursus di Kelantan.  Sambil kursus sambil makan angin.  Lagi pun masa nie aku tengah morning sickness.  Aku pregnantkan adriana masa nie.  Kalau tak silap aku pregnant dalam 2 bulan.  Jadi, asben aku temankan aku ke sana untuk berkursus dan dia berjalan.  Nasib baik ada makcik dok kat Kelantan.  Masa sampai kami menumpang semalam di rumahnya.  Memandangkan aku kena lapor diri untuk berkursus dan aku kena menetap di hotel.

Masa tue aku berkursus di Hotel Riverview.  Lima hari kami di sana.  Asben kenalah amik cuti sebab nak temankan aku.  Oklah jomlah tengok serba-sedikit gambar-gambar kami semasa kami di sana. 

Di Pantai Cahaya Bulan.  Mabuk pun tahan jea sebab nak berjalan punya pasal.
Aku dan asben.  Masa nie asben aku berisi kan.  Aku pulak selim.  Huhuhu...Cuba bandingkan sekarang.
Tempat patung yang baring nie apa panggil...
Di bilik hotel tempat aku berkursus.
Bersama roomate bilik hotel.  Kakak nie dari Pejabat Kebajikan Johor.
Permandangan di belakang hotel..
Kami berdua...
Nie pulak otw nak balik Melaka.  Singgah di Terengganu
Di Kuala Terengganu...
Jumpa kawan aku masa belajar di Politeknik.
Last picture, aku dan asben di Terengganu.  Di Pantai Batu Burok.

Note>>Tak sabar nak cite pasal perjalanan kami ke Kelantan...

No comments: