Wednesday, September 14, 2011

~2 Syawal Bersantai-santai Di Rumah~

Salam kepada semua yang sudi singgah di blogku ini...

Kembali lagi.  Gigih untuk update pasal cerita raya.  Lepas nie nak tutup cerita hari raya.  Hihihi.  2 Syawal kami berada di rumah.  Kami masak-masak sebab hari tue family asben aku, my mil, ipar-duai dan sewaktu dengannya nak datang beraya ke rumah.  So, haruslah prepare makan-makan untuk tetamu.

Tidak ada apa yang menarik, aku just masak nasi tomato, ayam masak merah, dalca daging, sayur goreng dan acar timun.  Gambar makanan non ado.  Salahkan my asben hokey.  Sebab dia yang amik gambar.  Family asben sampai dalam pukul 2 petang.  Oklah untuk makan tengahari dan makan petang.  Hehehe. 

Apalagi, jom layan gambar.  Kali nie jurukamera diambilalih oleh mr asben.  Ntah apa-apaler yang diamiknya.  Huhuhu..

Yang baju merah adik ipar no-5.  Yang sebelah anak buah asben (anak along)
Hidangan sudah tersedia di atas meja.  Itu kak long.  Masa nie tengah tunggu hari.
Yang nie family adik ipar no-3 (anak no 3).  Yang baju putih anaknya, alya cukup takut dengan asben.

Menjamu selera..

Saya di dapur..Penat jadi chef yea.  Mil aku potong lemang.
Anak sapelah nie???


Budak-budak bermain di luar rumah.
Sudah mahu pulang..Adik birasku.  Dia panggil aku kakak biras.  kahhhhh
Sebelum pulang seperti biasa mari kita bergambar.  Korum cukup cuma asben aku tak ada dalam gambar sebab dia yang jadi jurukamera.

Note>>Kakak ipar asben aku sudah bersalin sehari selepas kejadian di rumahku ini.  Nanti aku letak gmbar baby pulak yea...

No comments: