Tuesday, August 16, 2011

~Online Shopping VS Offline Shopping~

Salam kepada semua...

Hari ini hari ke-16 kita semuat umat Islam telah berpuasa.  Lagi 13 hari jea lagi kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri.  Macam mana dengan persiapan raya korang?Aku belum beli apa-apa lagi untuk 2 orang budak kecik aku tue.  Baju raya dia orang pun tak beli lagi.  Mungkin kebanyakkannya aku akan ambil baju-baju anak-anak aku daripada stor SweetLovelyShoppe.



Itulah aku sedang terfikir-fikir nak beli baju raya anak-anak aku secara online atau offline jea..  Kalau beli online mudah sikit kan.  Tak payahlah nak bersesak-sesak dekat mall nak memilih baju.  Boleh stress jugak dibuatnya. Semuanya boleh dilakukan di hujung jari jea.  Hanya perlu sediakan duit jea kan.


Kalau beli kat shopping feel sikit nak raya kan??Tapi tuelah nak bersesak-sesak kat mall.  Mesti sekarang  orang ramai sedang sibuk membuat persiapan raya kan.. Tapi kena jugak beli dekat shopping nak beli alas mejalah, nak beli perkakas rumahlah dan sebagainya. 

Apa-apa pun tak kiralah beli secara online atau offline haruslah berbelanja dengan berhemah.  Dua-dua pun ada pro dan kontranya.  Janji kita happy!!!

Korang pulak suka beli online shopping ke atau offline shopping???Selamat Bershopping!!!

No comments: