Monday, August 15, 2011

~Bila Bibirku Kena Ulser...:-(~

Salam kepada semua readers...

Bismillah...
Mood aku ari nie sangat-sangat merudum akbibat ulser yang menyinggah di bibrku yang merah bak delima...kahhhhh...ayat tak boleh blah!Sakit yang amat nie..Sewaktu menulis blog nie masih terasa berdenyut-denyut..nyot..nyot...mak oi..pedihnya..


Hari nie dah masuk hari ke-2 aku terkena ulser nie.  Kisahnya terjadi ulser khamis lepas tengah baring-baring sekali adriana terhantuk kepalanya di bibir aku.  Selang beberapa hari terus jadi ulser nie.  Lagi satu mungkin sebab aku kurang minum air.  Masa aku mengandungkan ammar 9 bulan tak ada ulser.  Mungkin masa pregnant aku banyak minum air.  Sekarang nie jadi balik ulser nie.


Gambar nie bukan gambar aku yea.  Aku google jea.  Lebih kurang macam nielah ulser yang sekarang berada di bibirku...huhuhu.  Sepanjang ulser nie nak makan pun susah.  Sampai nak bercakap pun sakit.  Jadi buat beberapa hari nie aku akan bercakap menggunakan bahasa isyarat atau tulis kat kertas jea.  hehehe.. Jadilah pendiam sikit buat sementara waktu.

Apa-apa pun, walaupun sakit mood blogging tetap ada yea!!!!

Note>>Aku cuma sakit sedikit...terlalu sedikit diuji olehNYA...Ada orang lain yang mungkin lagi berat sakitnya dan lagi berat ujian pada dirinya...Sabarlah...

Note>>Ada seorang kenalan aku yang suaminya sedang berada di ICU sebab suaminya colleps masa 5 Ramadhan tempoh hari..Sampai sekarang masih belum sedar...Kesian padanya..Semoga dia tabah menghadapi ujian pada dirinya.  Semoga suaminya akan kembali sembuh..Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul...

Sumber  Gambar>>>Google

No comments: