Monday, August 15, 2011

~Berbuka Di Kuala Sg Baru~

Salam kepada semua...

Hari nie gigih aku cuba jugak untuk membuat entry pasal semalam pulak.  Semalam hari ahad, aku, asben dan adriana berbuka di Restoran Ikan Bakar Kuala Sg Baru.  Berbuka dengan orang-orang di Kastam Linggi.  Ammar tak bawak yea.  tinggal bersama-sama dengan mil aku.  Asben kata x payah bawak ammar sebab tempat tue tidak berair cond.  Si ammar nie pattern lain tak bolehler panas sikit mahu mengamuk.  Kadang duduk bawah kipas angin pun berpeluh.

Perjalanan ke Kuala Sungai Baru boleh tahan jauhnya. Macam tuelah hari-hari asben aku pi koje.  Patutler dia kata penat.  Penat drive kot. :-)

Ini permandangan sepanjang perjalanan
Mama ajak adriana bergambar sebab mama dah boring...
Lagi kami bergambar...Tengoklah aku senyum..Menahan kesakitan akibat ulser yea..
Manalah tempatnya tak sampai-sampai...
Permandangan ke laut..
Hampir tiba ke destinasi aku teka..
Adriana dan papa...
Inilah tempatnya...
Tiba awal dalam pukul 7 bawak adriana pi main dekat playground...
Masa untuk berbuka...
Adriana makan dengan bersungguh-sungguh..Senang hati sikit bila dia makan
Tengoklah dia makan..Sebenarnya banyak main-main daripada makan!!
Inilah antara yang ada...
Aku tengok apa erk??
Posing!!!
Inilah kaunter bayaran restoran nie...motif aku snap picture nie??aku pun tak tau...:-0
Adriana main-main aku nak amik gambar dia..Pandai nak bergurau pulak...
Papa tengok anaknya makan ke main-main?Tak abis-abis makan...
Adriana makan bubur pulut hitam...
Aku sedang menonton tv pasal badminton
Last pic sebelum pulang adriana bergambar dengan kawannya...kalau jumpa semua kawannya..yang tak kenal pun adriana kata kawan dia..

Note>>Hari jumaat nie ada program berbuka dengan officemate aku pulak bahagian khidmat pengurusan jea..tapi tak tahulah aku dapat join ke tak...

No comments: