Tuesday, February 1, 2011

~Kandunganku Sudah 35 Minggu~

Kejap jea aku da masuk 35 minggu...pelbagai perasaan dirasakan ketika ini.  teruja nak sambut orang baru pun ada...takut pun ada, berdebar-debar pun ada..ingat lagi tak pasal entry ini?entry kali nie kiranya sambungan daripada kisah entry ini...

Last week 24 Januari 2011, aku ada checkup untuk 34 minggu...memang ler aku pegi ke klinik dalam keadaan risau yang amat sangat.  yelah sebab last checkup kan doktor kata baby aku melintang masih belum berpusing dan duduk pada tempatnya..betul ke apa yang aku terangkan??so, doktor kata kalau next checkup keadaan baby masih seperti itu aku kena refer ke Hospital Besar Melaka.  owh sangat merisaukan...

Tapi alhamdulillah...bila nurse tekan-tekan perut aku, aku puntanyalah baby da pusing ke?nurse kata da..nurse pun tekan kat bawah dia kata rasa tak?ini kepalanya...Oh..aku sangat lega ketika itu...

So, aku sangat-sangat lega baby dah berada di tempat yang betul....Alhamdulillah...:-)


Aku harap semoga baby 'A' akan berada di kedudukan ini sehinggalah bersalin nanti yea...Amin....

Note>>Jangan merisaukan mama ya baby...

2 comments:

adianiez AIDA said...

owh, da nak meletops da fida. menghitung hari, detik demi detik... chewah, mcm KD plaks. take care yer. nanti da meletops jgn lupa sms.

@lfidah @dim said...

aida>>a'ah da nak meletop nie...da tak larat da nie..pinggang semua da sakit2 nie...jgn risau yea nnti da bersalin sy inform...fendy kan ada...