Tuesday, February 8, 2011

~Adriana Dan Sabrina~

Nie sepatutnya diceritakan 2 minggu lepas..masa nie aku dan opismate aku Zila nak pi kenduri doa selamat a.k.a housewarming rumah member opis aku gak...seperti biasa adriana dan sabrina anak zila mestilah ada..budak dua orang nie macam bff seperti maknya jugak...sebelum nie aku pernah citekan hal budak dua orang nie kat entry nie....masa tue budak dua orang nie kecik lagi...sekarang da 3 tahun da...

Jom layan gambar budak 2 orang nie...
Nur Adriana Qistina dan Nur Sabrina




Inilah gelagat mereka berdua...masa nie otw nak balik umah da...masa nie zila tengah bayar bil celcomnya...jadi aku tinggal bertiga dengan budak2 nie..apa lagi..mari kita bergambar...masing-masing bila sebut amik gambar nielah gayanya...

Note>>Sama tak muka adriana dengan sabrina??ada orang kata muka dorang dekat nak sama...

No comments: