Sunday, October 17, 2010

~Happy Birthday My Dear Hubby~

Hari ini tanggal 17 OKTOBER 2010 adalah hari lahir suamiku yang tercinta..Aku nak wish SELAMAT HARI LAHIR kepada suamiku yang tercinta MOHD AFFENDY BIN BIDIN.  Maka dengan ini, hari ini genaplah usia suamiku 30 TAHUN.  Secara tak langsung da masuk 3series da...Apa-apa pun diharap semakin meningkat usia semakin matanglah dalam menguruskan segala perkara.  Semoga dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik dan segalanya yang baik-baik buat abg...

birthday card yang aku bagi pada my asben..aku bagi pukul 12 malam tadi..

dan ini pulak hadiahnya!!!!ini jea yang aku mampu nak beli. kenapa bagi pen??tak ada idea da nak bagi apa..oleh sebab my hubby baru jea dapat jawatan baru ari tue aku pun decidelah nak bagi pen jea..hehehe...pasal celebrate birthday malam tadi kita orang da pegi makan dekat pizza hut...sekali dengan celebrate birthday ler tue...

Note>>Nantikan next entry pulak...

No comments: