Sunday, October 17, 2010

~Bowling Tournament~

Salam...aku nak cite pasal bowling tournament yang dianjurkan oleh ofis aku JKM Negeri Melaka...jumaat lepas ofis aku ada bolwing tournament di Melaka International Bowling Centre (MIBC).  aku idaklah masuk bahagian pun..sekadar memberi sokongan dan menjadi pom pom girl saje..:-)

tournament dianjurkan oleh unit IT JKM Negeri Melaka..memang seronoklah sesekali melibatkan diri walaupun aku bukan menjadi pemain.  kalau disuruh masuk pun tak maulah..alamatnya bola aku baling asyik masuk longkang.

apa-apa pun semua orang aku tengok sangat-sangat enjoy.  malam tue aku bawak si kecil aku, adriana.  sukalah adriana dapat jalan.  dia memang kaki jalan macam mamanya.  papa adriana hantar kita orang jea.  malam tue my asben tak dapat join kerana terdapat kekangan lain tak lain tak bukan cendawannya.  balik jea baru papa adriana jemput kita orang.

so, jom tengok gambar sepanjang tournament ini berlangsung...

aku baru tiba masa nie..perlawanan sudah bermula...


inilah keadaannya


cik bib dan mia






aku dan zila
adriana dan sabrina




Puan Mardiana (PM), suami dan anaknya, emir

adriana dan cik bib (adriana panggil cik bib nie bos)


adriana dan sabrina..sama tak muka dia orang nie..ada orang kata sama mcm kembar..hehehe

Malam tue sangat seronok..abis dalam pukul 11 malam..asben aku amik aku then kita orang terus pi makan sebab aku kelaparan...:-) Sekian...

Note>>Happy sangat sesekali join mcm nie...

No comments: