Thursday, June 10, 2010

~My Birthday Present From Mr.Hubby~

Salam semua..Rasanya da lambat nak postkan entry nie tapi oleh kerana sudah terlalu lama tidak mengupdate blog sudah bersawang rasanya aku citekanlah jugak hadiah yang aku dapat daripada my asben iaitu Mr Mohd Affendy Bidin.  Seperti tidak percaya pulok.  Pandai pulak beli hadiah sendiri.  Memang asben ada tanya aku nak hadiah apa??aku kata entahlah.  hehehe.  Dalam hati tue macam-macam nak sebenanya.

Layan jealah pic adriana yang tukang memberikan hadiah kepada aku.
thanks to my hubby n my daughter..
luv u all...

keterujaan adriana nak bagi kat aku

sebelum bagi amik gambar dulu

inilah rupa hadiah yang masih berbalut.
sayang nak bukak..hehehe

Inilah hadiah yang aku terima...

*
*
*
*
*
*
HANDBAG


Note>>Oklah tue..handbag aku pun tak nak koyak rabak tue..

No comments: