Tuesday, June 29, 2010

Beraninya Adriana...



Keberanian adriana semasa di genting..aku yang takut nak lepaskan adriana naik benda alah nie..aku takut dia nangis..tapi dia idak menangis langsung.dapat rakam sekejap jea sebab nak tunjuk kat mak aku betapa beraninya cucunya naik benda alah nie.

Mak aku siap kata 'oh, kalau mak ada tak dapatler adriana naik'..hehehe..sayang cuculah katakan.  aku ingat adriana akan nangis lah kat atas tue.  memang pada mulanya aku kata tak payah naik tapi adriana yang kata nak naik.  adriana siap kata 'nana kuat'.  papa dia pun bagilah dia naik.

motifnya kena percaya akan kebolehan dan kena yakin pada anak kita yea..

Note: Tengok video adriana dulu sebelum aku upload gambar kita orang.

1 comment:

Ada Dalina said...

mmg berani!
sikit lama lg leh ar main space shot utk org dewasa lak..
hehehe...