Wednesday, June 16, 2010

~Jamuan Lagi~

Selepas cite pasal kawan ofis aku bertukar, ada sorang lagi kawan ofis yang dapat bertukar ke Sekolah Henry Gurney, Melaka.  Masing-masing berlumba2 untuk bertukar dan aku jea yang tinggal walaupun pernah seketika dulu aku membuat surat tukar.  Tak syok kot jabatan welfare nie.  Mungkin mereka ingin mencari pengalaman di pejabat lain.  Bilalah agaknya turn aku??hehehe..nak tukar kenalah buat surat tak buat macam mana nak dapat tukar.  So, jom tengok gambar sepanjang majlis berlangsung.  jamuan diadakan secara kecil-kecilan.  Tak ramai yang ada di ofis.

Ucapan daripada Cik Bib, Pen. Pengarah Bah Pengurusan

Tengoklah gambar-gambar aku dan rakan-rakan di bawah.
Malas nak cite panjang2.




Pemberian Cenderahati dari kami untuk Kak Azira


 
Kami bergambar beramai-ramai..
Perempuan dulu yea..

Kemudian gambar lelaki pulak..
Ado pulak yang jadi cam model tue..

 
 Ibu-ibu muda yea..ada sorang jea yang belum berkahwin.
(yang sebelah kanan)

Sekian...

Note: Lepas nie tak tahulah sape pulok yang akan menyusul bertukar...

2 comments:

Anonymous said...

emmm sedih bile dh kwn lama2 , pehtu diorg brtuko.. geng makin kurg

@lfidah @dim said...

kak zura>>betul kak..rasa kurang geng..:-(