Monday, July 27, 2009

:::THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST (STICKY MODE):::

Contest :

The Unique Wedding Photo Contest

(1 July 2009 hingga 27 July 2009)



Kali nie aku terpanggil untuk menyertai contest nie..1st time aku join contest yang dianjurkan di dalam blog nie..Iyu pun setelah aku terbaca di blog Jue a.k.a ibu iman, aku tertarik untuk menyertainya...Walaupun aku tak pernah masuk dekat blog Kak e-Car nie, tapi sebab tertarik aku pun joinlah..Sambil2 tue boleh berkenalan dengan lebih rapat sambil memeriahkan suasana di dunia blogger...


~~Inilah gambar yang aku rasakan Unik~~



Nama Suami : Mohd Affendy bin Bidin (Fendy)

Nama Isteri : Alfidah binti Adim (Fidah)

Tarikh Tunang : 27 November 2005

Tarikh Nikah : 22 Disember 2006

Tarikh Bersanding : 23 Disember 2006

Tarikh Bertandang : 24 Disember 2006


i) Kenapa uolls rasa gambar yang dipilih itu UNIK/UNIC/UNIQUE...?

Aku suka gambar nie sebab gambar nie ala-ala model..Asben aku nie bukan suka amik gambar tapi bila tengok gambar nie rasa macam real jea gambar nie...Masa nie kita orang kena post sambil tengok bunga dekat tangan aku..Sebelum nak amik rasa macam nak ketawa jea..KELAKAR jea...


ii) Kenapa uolls suka membaca blog e-Car Nazrin a.k.a ibu Eiymann?

Sebelum nie aku tak pernah masuk blog Kak e-Car nie..Tapi sejak akhir-ahir nie aku baca cite dia jugak...Baru nak kenal..Selain tue, aku suka baca pasal dia lama BF kan anak dia..Aku kagum sangat..Aku pun tak lama BF kan anak aku..Nanti boleh tanya pengalaman kan kak?

::KALAU NAK JOIN CONTEST NIE::


THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST


::KALAU NAK LAYARI BLOG NIE::


e-CAR Nazrin a.k.a Ibu Eiymann



Note : Sesiapa yang berminat jomlah kita join contest nie...

1 comment:

e-caR NazRin aka ibuEiymann said...

salam fida,
i dh check, mmg yr name xde dlm list follower..do re-add again yerr..

ni link yg ptut u tngglkn kt my blog (link yg u bg b4 dis salah sbb i x leh nk view link tsb):

http://apen-idariana.blogspot.com/2009/07/unique-wedding-photo-contest-sticky.html

so, sila paste blk link ni kt my contest entry tue..

link kt banner sidebar tu dh betul..

kay..dats all..anythg x paham leh tnye yer..