Wednesday, July 8, 2009

:::OFFICEMATE AKU KAWIN:::

Ahad lepas aku pi Kenduri Kawin di Melaka jea..Officemate aku kawin..Aku pi dengan bdk ofis aku juga..Zila and her family(asben dan anak dia).Masa kita org sampai pengantin tak de. Kita orang sampai awal..Jadilah tak delah gambar pengantin..Yang ada gambar kita orang jealah...
Inilah antara gambar-gambar sepanjang di rumahnya...
NAMA PENGANTIN :
BAIHAKI ANUAR & NURAFZAN BINTI JAMALUDIN

Itulah anak Zila...Sebaya dgn anak aku...


Apalah yang adriana tengok tue?

Ini asben-asben tgh makan..Kita orang jaga anak dulu...


Nur Sabrina dengan Ibu...

Inilah gambar kami...
Nasib baik si anak-anak nie tengok kamera


Inilah gambar kami..Tapi sayang kami tak dapat nak jumpa dengan pengantin..Sebab da sampai awal kenalah balik awal...
BUAT PENGANTIN : (harap baca)
BAIHAKI & AFZAN
"SELAMAT PENGANTIN BARU"
SEMOGA BERKEKALAN HINGGA KE AKHIR HAYAT
Note : Buat Bai, ini bukti kami pi umah ko..Nanti gambar kena tunjuk..
Apa-apa pun thanks.Kami dapat beg cantik tue

No comments: