Tuesday, July 7, 2009

:::AKTIVITI HARI SABTUKU:::

Da lama rasanya tak update blog aku...Post nie patutnya aku buat last week tapi sibuk nak amik peksa KPSL, tak sempatlah aku nak upload gambar2. Ari sabtu lepas aku temankan mak aku beli langsir untuk persiapan raya..Upah sekali dekat kedai tue...Kalau nak dapat upah free kena beli kain atas RM12..Jadi bila da pi tue kami pun rambang mata...Tengok jealah gambar-gambar nie yea yang sempat aku ambil...


Ini Adriana berposing dengan cermin mata adik aku...

Inilah antara kain-kain yang ada...


Itulah kain langsir yang aku pilih...Mak aku suruh pilih

Ini pulak masa aku bawak mak ngan ayah aku pi makan ikan bakar...Sempena menyambut Hari Lahir ayah aku...Inilah my fovourite food...KETAM...Sedapnya

Lazatnya ketam nie...Da lama aku tak akan...Yum...Yum..

Ini asben dan ayah aku...


Adriana dengan atok dan nenek..Pas makan jalan-jalan
ke Eye On Malaysia..Sejak ayah aku tak sihat da lama dia tak jalan2

Aku dengan asben

Mama dengan Adriana


No comments: