Monday, October 10, 2016

Seminar Wanita Anti Jenayah

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah.

Selamat malam semua. Bukan senang nak menulis blog pada waktu malam begini. Ini pun amik kesempatan menulis sebab tunggu anak-anak aku buat homework. Mata aku dah kecik besar aje.

Nak cerita, siang tadi aku menghadiri Seminar Wanita Anti Jenayah. Adalah cerita pasal 'cinta siber', 'keldai dadah' dan sewaktu dengannya.

Bunting yang tergantung di luar perkarangan Auditorium Masjid Al-Azim.

Suasana dalam auditorium. Ada disediakan minum pagi. Sejurus selepas minum pagi aku terus masuk ke dalam. Sesi pagi ceramah disampaikan oleh pihak polis.

Aku dan makcik Myra Mokhtar. Meroyan perempuan tu kalau tahu aku panggil dia makcik.

Sesi petang adalah sesi paling best. Msta tak mengantuk. Datuk Rosyam Nor yang bagi talk. Tak boring pun dia bagi ceramah. Diselangi dengan lawaknya.

Up lagi gambar beliau. Kamera tak berapa nak terang itu yang kelam aje. Itu sahaja coretan buat hari ini. Marilah tidur. Selamat malam. Sekian dan wassalam.

Salam pena,
Fyda Adim


No comments: