Monday, May 23, 2016

Menghadiri Taklimat Di ISM

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah...

Selamat pagi semua. Minggu ini adalah minggu akhir sesi persekolahan. Sejujurnya aku memang menunggu anak-anak cuti sekolah. Kuranglah sedikit kekalutan di pagi hari. Bukan mengeluh. Tak tahu nak terangkan perasaan itu. Takut disalah anggap pula. 

Baiklah, jumaat lepas aku kena ke Kuala Lumpur. Ada taklimat berkenaan pekeliling baru di ISM. ISM tu nama penuhnya Institut Sosial Malaysia. Bernasib baiklah taklimat tu diadakan pada hari jumaat. Asben cuti, jadi dia boleh uruskan anak-anak memandangkan jam 7.00 pagi kena ada di ofis. Bertolak jam 7.30 pagi. Aku sampai tepat jam 7.00 di ofis. Naik ofis kejap sebab tengok belum ada yang sampai. Aku turun bila van dah ada di bawah.

Singgah makan di RNR Seremban. Kalau tak silaplah.

Kami sampai masa ni dewan masih lagi kosong. Ini semua daripada JKMN Melaka. 

Sesi taklimat rasionalisasi skim perkhidmatan. Bulan julai ni sudah tiada lagi gred 17. Bertukarlah aku ke gred 19.

Tak pernah-pernah cc ajak selfie. Kami sebaya tapi dia dah jadi cc.

Bergambar lagi buat kenangan.

Selesai sudah. Masa ni sedang menunggu driver. Dia pergi minum sementara menunggu kita orang habis. Yelah, dua jam lebih menunggu. Kita orang terus balik Melaka. Gitulah program aku jumaat lepas. Sekian dan wassalam.

Salam pena,



No comments: