Wednesday, March 2, 2016

Terimaku Seadanya

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah...

Selamat pagi semua. Hari kedua kita berada di bulan Mac. Sejak semalam aku asyik dengar lagu Terimaku Seadanya. Berjangkit dengan kawan aku. Mula-mulanya dengar kat radio masa tengah drive. Bila dengar suara perempuan, aku dah boleh cam gerangan penyanyinya.

Bila dengar betul-betul bait liriknya, memang menusuk kalbu. Terus jatuh cinta. Cuba korang dengar pula. Yang pasti gandingan vokal mereka sangat mantap. Tidak mengecewakan. Memang terbaik gandingan Misha Omar dan Hafiz Suip. Lirik lagunya simple tapi amat bermakna dan mempunyai maksud yang mendalam bagi mereka yang sangat memahami maksud lirik lagu ini.

Mari aku belanja lirik lagu dan video Terimaku Seadanya. Lagu ini juga merupakan lagu OST Uda dan Dara lakonan Zul Arifin dan Siti Saleha yang ditayangkan di astro.

Lirik Terimaku Seadanya- Misha Omar Ft Hafiz Suip

Berlarutan rindu ini membunuhku,
Hingga aku jadi tak daya begini,
Mekar lagi bunga yang engkau berikan,

Apakah masih ada jawapannya,
Ku idamkan cinta ini,
Tapi ku tidak tahu,
Bagaimana hendak ku buktikan,

Segalanya kembali segar semula,
Hingga aku sukar melupakan semua,
Berlarutan wajahmu sering dimata,
Apakah kau masih seperti dulu,

Ku idamkan cinta ini,
Tapi ku tidak tahu,
Bagaimana hendak ku buktikan,

Ku idamkan saat ini,
Berdoa kan kembali,
Agar tuhan bukakan semula, hati ini,

Moga kita berdua kan mengerti
Segala yang telah terjadi


Ini videonya pula. Semoga terhibur dan selamat menghayati lagu ini. Bersambung di lain entri. Sekian dan wassalam.

Salam pena,



No comments: