Monday, November 17, 2014

~Terima Kasih Pada Pengomen Tegar~

Teks : Fyda Adim
Foto : Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera... Bismillah.

Selamat petang semua. Sudah mahu pulang. Lagi satu jam sahaja lagi. Waktu balik adalah waktu yang ditunggu-tunggu. Hehehe. Entri petang ini berkisahkan mengenai pengomen tegar di blog picisanku ini.

Terima kasih semua. Terharu kerana selalu meninggalkan jejak korang di blogku ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau menyinggah di blog yang tidak seberapa ini. Semoga apa yang aku tulis di blog ini memberi manfaat dan sekadar berkongsi bersama kalian.


Saja aku simpan komen banyak-banyak cam tu. Nampak banyak sikit orang yang komen. :D

 Antara blogger-blogger yang selalu tinggalkan komen di blog. Mereka adalah Aida, Kak Monalita, Kak Amiza, Kak Ayu Ismail, Kak Zakie, Kak Zura dll. Pada yang tak disebut jangan pula kecil hati. Dah ramai-ramai tak ingat nama. Jangan serik singgah di blog aku ni lagi. Oh ye pada dua orang sahabat aku Kak Nisah dan Mira Mokhtar. Kami bertiga bersaing secara sihat mengumpul duit tabung dari nuffnang. :D

Sekian dan wassalam.

Aku Penulisnya,






                                                                                                                     

No comments: